Jocuri de dress-up anime

Published 4 Decembrie 2011 by sunluvramy

Buna!

Mi-am adus aminte de curand, navigand pe internet, ca acum cativa ani dadusem de un site ce avea o aplicatie de facut imbracat papusele (in ziua de astazi sunt foarte multe astfel de site-uri)…ma refer aici la jocuri de dress-up dolls. Ce imi placea foarte mult la acest site este ca avea foarte multe optiuni si obiecte pe care sa le atasezi papuselei si totul era animat. Mie imi placea la nebunie sa petrec ore pe acest site( imi faceam personajele din povestea mea si a surorii mele😛 ) . Totul este animat si plin de culoare. Pe mine ma atrag si in ziua de astazi. Daca si voua va plac…(sau aveti vreo nepotica caruia stiti ca i-ar placea  asa ceva) va las mai jos site-ul unde gasiti doll-maker-ul. Iata cateva exemple:

                 

Doll-maker Elouai aici.

Si RoiWorld aici. 

 Cele de pe RoiWorld pot fi folosite cu succes daca vrei sa inveti sa desenezi in stil anime. Sunt bune ca exemple de corpuri, fete, par, ochi anime, si haine(si cum vin hainele pe corp) sau cand esti in impas si nu iti dai seama exact cum trebuie sa arata o mana dintr-un anumit unghi😛 .  Incercati !

P.S. Desi site-ul spune ca salveaza in format GIF, acestea nu sunt salvate si animate😦 din pacate… 

Lasă un răspuns

